سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فینگر فود مینی همبرگر

فینگر فود مینی همبرگر یکی از محبوب ترین ساندویچ ها و غذاهای فست فودی در جهان و غذای ملی ایالات متحده محسوب می شود. اما به نظرتان تاریخچه به وجود آمدن این ساندویچ خوشمزه و لذیذ به چه زمان و چه کشوری برمی گردد؟ آیا همان طور که خیلی ها معتقدند همبرگر اصالتا متعلق به شهر هامبورگ آلمان است و به همین دلیل همبرگر نامیده می شود؟! در این مطلب قصد داریم در مورد تاریخچه ساندویچ همبرگر صحبت کنیم و شما را با خود به دنیای خوشمزه و لذیذ این ساندویچ محبوب ببریم. با الی گشت همراه باشید.

 

واژه هَمبـِرگِر از زبان آلمانی می‌آید به معنای “متعلق به شهر هامبورگ”. در این زبان، ham به معنای گاو یا گوشت گاو و burg به معنای تپه است و er یک کلمه تکمیلی به معنای اطلاق است.

مینی همبرگر را می‌توان یکی از غذاهای مورد علاقه تمام افراد در تمام رده‌های سنی دانست. این غذا را می‌توانید در کنار انواع فینگر فود سرو کنید.

برای داشتن یک میز مزه جذاب و هیجان انگیز دو راه در پیش رو دارید، اولین راه رفتن به کلاس آموزش فینگر فود و یاد گرفتن انواع فینگر فود است و راه دوم سفارش این غذا از مزبار می‌باشد.

اگر می‌خواهید فینگر فودهای مناسب و باکیفیت را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید و یک میز مزه هیجان انگیز و جذاب برای پذیرایی از مهمان‌ها آماده کنید، کافی است به وب سایت مزبار مراجعه کنید و مینی همبرگر، مینی قارچ برگر، مینی چیکن برگر، سینی همبرگر و چیکن برگر، سینی همبرگر و قارچ برگر و سینی قارچ برگر و چیکن برگ سفارش دهید.

در اینجا روش تهیه مینی همبرگر برای افرادی که می‌خواهند این غذا را در خانه آماده کنند ارائه شده است.

طرز تهیه مینی همبرگر 

برای تهیه مینی همبرگر خانگی به گوشت چرخ کرده مخلوط (گوشت گوسفند و گوساله)، نمک، فلفل، زردچوبه و پیاز نیاز دارید. در اولین مرحله از تهیه مینی برگرهای خانگی باید گوشت را درون یک ظرف قرار داده و آن را خوب ورز دهید. سپس باید پیاز را با رنده ریز رنده کنید و آب آن را گرفته و به گوشت اضافه کنید. پس از آن باید فلفل، نمک و زردچوبه را به گوشت اضافه کنید. سپس گوشت را درون یک ظرف در بسته بگذارید و چند ساعت درون یخچال قرار دهید.

حال باید مینی همبرگر­های کوچک را آماده کرده و آن‌ها را سرخ کنید. توجه داشته باشید که گوشت هنگام پخته شدن جمع می‌شود، بنابراین برگرها را مقداری بزرگ‌تر در نظر بگیرید تا پس از پخته شدن به اندازه دلخواه برسند.

مینی برگر خوشمزه را می‌توانید به همراه کاهو، خیار شور و گوجه درون نان‌های کوچک همبرگری سرو کرده و به بهترین نحو از مهمان‌ها پذیرایی کنید. این غذای کوچک و بامزه قطعا شما را به وجد می آورد؛