سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فینگر فود سالاد ماکارونی

فینگر فود سالاد ماکارونی اولین بار در کشور ایتالیا کشف و ساخته شد نخست به صورت غذا سرو می شد در چند دهه اخیر از ماکارونی به عنوان سالاد نیز استفاده می کنند این سالاد اولین بار در کشور فرانسه کشف شد و تقریبا پس از چند سال این سالاد در کشورهای دیگر نظیر ایران ،ترکیه ، کشور های اروپایی و  بسیار رایج شد و در بین افراد بسیار معروف شد. طرز تهیه سالاد ماکارونی فینگر فود یکی از خوشمزه ترین سالاد های جهان سالاد ماکارونی می باشد.

طرز تهیه سالاد ماکارونی فینگر فود

سالاد ماکارونی از دسته فینگر فودهای سرد می باشد. بر خلاف ظاهر پر مخلفاتش بعضی ها عقیده دارند درست کردن سالاد ماکارونی بسیار دشوار می باشد که کاملا اشتباه فکر می کنند.

مواد لازم برای تهیه سالاد ماکارونی:

 

ماکارونی به تعداد مورد نیاز

خیارشور

ذرت

نخود فرنگی

سس مایونز

ژامبون مرغ

نمک و فلفل

اگر مهمان هایتان زیاد هستند ماکارونی های زیادتری نیاز دارید اگر می خواهید این غذا را برای خانواده خودتان درست کنید 1تا 2 بسته کافی است.معمولا برای سالاد ماکارونی از ماکارونی پیچی شکل ساده یا صدفی و یا مخلوط سبزیجات استفاده می کنند. خیار شور، سس ، ذرت، کمی نخود فرنگی، ژامبون مرغ، نمک ، فلفل. بعضی از افراد نیز داخل سالاد ماکارونی از سیب زمینی هم استفاده می کنند.
طرز تهیه سالاد ماکارونی فینگر فود ابتدا ظرفی که می خواهیم در آن ماکارونی را بجوشانیم انتخاب می کنیم آب را ریخته و روی گاز می گذاریم به محض اینکه آب به جوش آمد ماکارونی ها را در آب جوش ریخته و نمک میریزیم و سپس در آب جوش کمی روغن مایع میریزیم می جوشانیم پس از 20 دقیقه یک ماکارونی را برمیداریم و می چشیم اگر نرم و لطیف باشد نشان دهنده این است که ماکارونی تقریبا نیمه پخته شده است و آماده برداشتن از روی گاز می باشد.و در آب کش، آب کشی کنید.و کمی آب سرد روی ماکارونی ها بپاشید تا ماکارونی ها به هم نچسبند.

کمی که ماکارونی خنک تر شد، ماکارونی ها را در ظرفی که می خواهید سالاد ماکارونی درست کنید بریزید و بقیه مواد و مخلفاتش را اضافه کنید.ابتدا خیارشورها را نگینی و به یه اندازه خورد کنید سپس ذرت را بر روی ماکارونی بریزید اگر ذرت خام است از قبل آنها را بپزید اگر که کنسروی می باشد که حداقل یه ربع بجوشانید. بعد نخود فرنگی به مقداری که مطابق با سلیقه تان است بریزید و سپس ژامبون را نگینی و یا یک اندازه خورد کرده و در آخر سس مایونز میریزیم اگر می خواهید که سالادتان کم کالری تر باشد نصفه سس را ماست بریزید و هم بزنید و سالاد ماکارونی تان را درست کنید معمولا افرادی که رژیم دارند از این روش استفاده می کنند.